Välkommen till min nya blogg!

Hej! Min vän inspirerade mig att starta en blogg och det har jag nu gjort! Bloggen kommer att handla om mina intressen men även lite annat, bloggen kommer ta lite tid att sammanställa men det kommer att bli kul att inspirera andra människor med mina tankar och idéer. Mina stora intressen är: Musik: Jag andas musik. Är en allätare och gillar om du tänker dig allt från Munkarnas musik i klostret innan klassisk musik fanns till de senaste hitsen idag. Kommer att presentera mina största favoriter och ge tips om bra musik och album. Film: Går på bio ca 1 gng i veckan. Är en riktig filmfreak och kommer ge filmtips på aktuella biofilmer. Homestyling: Jag älskar homestyling och håller på med det hela tiden och kommer visa homestylingprojekt jag själv har gjort och visa bilder. Matlagning: Jätte kul med matlagning, älskar grönsaker men är ej vegetarian. Kommer att ge tips om härliga rätter. Konst och layout: Jag gör egna konstverk i photoshop och det handlar mest om skådisar men gör allt möjligt och kommer visa mina layouter. Växter: Viktigt att ha växter för hemtrevnaden och kommer ge lite tips om det och visa bilder. Gitarrer: De är konstverk för mig och kommer visa mina favoriter. Sysslar även mycket med Cv och personliga brev och kommer tipsa lite om det också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0