The Lucky One

 

Nicholas Charles Sparks,
är en storsäljande amerikansk författare. Han skriver romaner med teman som berör tro, förälskelse, tragedi och trohet. Han har 16 publicerade romaner och 7 av dem har filmatiserats. Hans romaner tenderar att vara romantiska berättelser. Kollade upp de filmerna som har getts ut och de visade sig att jag har sett allihop men den senaste The lucky one 2012 är något utöver det vanliga. Tror det är den bästa drama/romantiska film jag någonsin har sett. Den får 10 av 10 möjliga. Lisette Sandberg (systerdotter) håller med mig. Denna film berör alla och det är en mycket fin berättelse. Wow känsla hela tiden! Jag och Lisette fullständigt älskade denna filmen. Filmer baserade på Nicholas Sparks romaner: The Lucky One 2012 The Last Song 2010 Dear John 2010 Nights in Rodanthe 2008 The Notebook 2004 A Walk to Remember 2002 Message in a Bottle 1999.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0